ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.30 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مدیریت مالی پروژه

لیزینگ مسکن ، ابزاری جدید در تأمین مالی صنعت ساخت
لیزینگ مسکن در راه است

فعال سازی لیزینگ مسکن پس از جلسات مکرر با بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی هم اکنون در شورای پول و اعتبار مطرح شده است و چنانچه مصوبات نهایی منجر به فعال سازی این بخش شود علاوه بر تامین مسکن ارزان قیمت برای اقشار مختلف زمینه شکوفایی صنعت لیزینگ فراهم خواهد شد.

دبیرکل کانون شرکت های لیزینگ از بررسی موضوع فعال سازی لیزینگ مسکن خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، شیروانی در نشست خبری با بیان اینکه شفافیت اقتصادی و مالی شرکت های لیزینگ کاملا مشخص است، گفت : در شرایط کنونی برای فعال شدن دوباره شرکت های لیزینگ باید ساز و کارهای جدیدی در حوزه نرخ سود، مجوزها و مالیات برارزش افزوده تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه سال های 1381 تا 1384 دوران شکوفایی صنعت لیزینگ بوده است ، افزود: با توجه به اینکه در همان مقطع صدها شرکت لیزینگ بدون مجوز از بانک مرکزی در بازار فعالیت می کرد و سوء استفاده هایی از اعتماد مردم صورت می گرفت ، نیازمند فرهنگ سازی و احیای جایگاه این صنعت در اقتصاد کشور هستیم.

شیروانی اظهار داشت : فعال سازی لیزینگ مسکن پس از جلسات مکرر با بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی هم اکنون در شورای پول و اعتبار مطرح شده است و چنانچه مصوبات نهایی منجر به فعال سازی این بخش شود علاوه بر تامین مسکن ارزان قیمت برای اقشار مختلف زمینه شکوفایی صنعت لیزینگ فراهم خواهد شد.

بنابراین گزارش نخستین همایش لیزینگ، کارآفرینی و توسعه اقتصادی 26 خرداد در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.


آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 46