ثبت نام | ورود
English
امروز سه شنبه 1403.2.4 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
امور تحصیلی

آنچه باید از آزمون دکترای مدیریت ساخت بدانید- نکاتی از دفترچه آزمون دانشگاه آزاد سال 92-93

آنچه باید از آزمون دکترای مدیریت ساخت بدانید- نکاتی از دفترچه آزمون دانشگاه آزاد سال 92-93

ماده 36 - پس از انجام مصاحبه نمره کل دعوتشدگان به مصاحبه براساس 75 درصد نمره آزمون و 25 درصد نمره مصاحبه تعیین و سپس به ترتیب نمره کل از بالاترین نمره به

پایینترین نمره رتبهبندي میشوند . لازم به ذکر است که عدم حضور در مصاحبه به منزله انصراف از ادامه تحصیل در این مقطع تلقی میگردد .

دانشگاه آزاد اسلامی از میان پذیرفتهشدگان دوره دکتري خود در صورت نیاز تعدادي را به صورت (Ph.D) تخصصی بورسیه میپذیرد .

ماده 38 - با توجه به اینکه اعطاي بورس تحصیلی پس از قبولی در دوره دکتري انجام میپذیرد لذا داوطلبان از ارسال هرگونه مدرك در این مورد جداً خودداري نمایند .

ماده 39 - برايپذیرفتهشدگان در برخی از رشته ها که امکانبورسیهنیست، ازطریق حوزه معاونتدانشجویی وامهاي بلند مدت در نظر گرفته شده است .

ماده 40 - کسانی که در استخدام (اعم از رسمی، قراردادي یا پیمانی ) سازمانها یا نهادهاي دیگر باشند نمیتوانند بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی شوند .

ماده 41 - کلیه دانشجویان دوره دکتري تخصصی (اعم از بورسیه یا آزاد ) باید به طور تمام وقت به تحصیل در این دوره بپردازند .

دانشگاه آزاد اسلامی فقط به صورت اینترنتی انجام میشود . متقاضیان ثبتنام در این دوره میتوانند با مراجعه به سامانه ثبتنام اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به از شرایط و ضوابط ثبت نام www.azmoon.org آدرس آگاه شوند . دفترچ ه راهنماي دوره مربوطه بر روي پایگاه اینترنتی قابل مشاهده بوده و داوطلبان در صورت تمایل نموده و به صورت download میتوانند اطلاعات دفترچه را مطالعه نمایند .

تاریخ و محل برگزاري آزمون : تاریخ برگزاري آزمون روزهاي پنجشنبه و جمعه 24 و 25 بهمن ماه سال 1392خواهد بود و محل برگزاري آزمون رشتههاي مختلف همراه با برنامهزمانی امتحانات بر روي کارت ورود به جلسه درج شده و در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت . آزمون رشته هاي مزبور همزمان در تهران و واحدهاي مربوط در شهرستانها

برگزار میگردد .

تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف جذب نخبگان علمی و ترغیب دانشجویان به تلاش مستمر در عرصه تولید و انتقال دانش (پژوهش و آموزش ) بدون برگزاري آزمون اقدام به پذیرش فارغالتحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارش د در دوره دکتري تخصصی مینماید .

شرایط پذیرش :

داوطلبان دوره دکتري تخصصی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی میبایستی علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخش دوم واجد شرایط زیر باشند :

-1 دارا بودن حداقل میانگین نمرات 18 در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته براي رشتههاي علوم انسانی (به جز رشتههاي حسابداري و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ) وحداقل میانگین 17 جهت سایر رشتهها (از جمله رشته هاي حسابداري و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ).

-2 دارا بودن حداقل میانگین 17 جهت فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتري حرفهاي یا عمومی .

-3 متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است فاقد دروس معادلسازي شده باشند .

-4 متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است براساس مقررات آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر در 6نیمسال فارغالتحصیل شده باشند .

18 جهت کلیه / -5 دارا بودن حداقل نمره پایاننامه 50رشتهها .

-6 متجانس و همنام بودن رشته فارغالتحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی در مقطع دکتري تخصصی .

تذکر مهم 1 : جهت پذیرش در دوره بدون آزمون براي مربیان رسمی شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی، سهمیه جداگانه اي وجود ندارد و کلیه داوطلبان در پذیرش از شرایط یکسان

برخوردارند .

تذکر مهم 2 : از آنجایی که صرف دارا بودن شرایط ثبت نام در دوره بدون آزمون به منزله قبولی نمیباشد و پذیرش در این دوره براساس ظرفیت موجود و اولویت افراد میباشد لذا

به منظور استفاده از امکان قبولی در آزمون دکتري تخصصی در صورت عدم پذیرش از طریق بدون آزمون به داوطلبان توصیه میگردد که در دوره دکتري تخصصی با آزمون نیز

شرکت نمایند .

تأکید میگردد متقاضیان دوره دکتري تخصصی بدون آزمون لازم است در زمان ثبتنام (دي ماه 92 ) از مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتري حرفهاي فارغالتحصیل شده باشند .

تذکر مهم : متقاضیان شرکت در دوره دکتري تخصصی بدون آزمون باید رشتهاي متجانس و همنام با رشته فارغالتحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود را انتخاب نمایند و در زمان ثبتنام (دي ماه 92 ) از مقطع کارشناسی ارشد فارغالتحصیل شده باشند .

مواد امتحانی رشته مدیریت ساخت:

مفاد امتحانی، ضرایب و منابع آزمون دکتری مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی بدین شرح می باشند:

نام درس

ضریب

اصول و مقررات پیمان

3

زبان تخصصی مدیریت ساخت

2

مدیریت ایمنی و کارگاه

2

تحلیل و طراحی سیستم ها

2

مدیریت ماشین آلات عمرانی

3

برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه

3

روش ساخت

ضمنا طبق اعلام اولیه امتحان 24 و 25 بهمن 92 برگزار می گردد.

سایر اطلاعات در:

http://www.ravanshadnia.com/page.aspx?id=6385



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 46