ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
ایمنی، بهداشت و محیط زیست

کره‌جنوبی قصد دارد با سرمایه‌گذاری گسترده تا سال ۲۰۳۵ نزدیک به ۵۰ درصد انرژی خود را از سلول‌های خورشیدی و انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کند

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، کره جنوبی در ششمین دهه از انقلاب فناوری خود قرار دارد: از زمان جنگ دو کره که از این کشور جز تلی از خاک باقی نمانده بود تا تبدیل شدن به یکی از اقتصاد های برتر جهان.

این کشور سال‌هاست که از الکتریسیته به عنوان انرژی ارزان خود استفاده می‌کند ولی برای تولید آن نیاز دارد آلودگی سوخت‌های فسیلی و همینطور زباله‌های اتمی خود را به نوعی برطرف کند.

این کشور ۷۰ درصد از  از الکتریسیته خود  را با استفاده از سوخت‌های فسیلی تامین می‌کند و همینطور شش درصد آن را از انرژی‌های تجدید پذیر و مابقی آن را از انرژی هسته‌ای فراهم می‌‌کند.

هم اکنون این کشور به یکی از بزرگترین تولید کننده‌های پنل های خورشیدی جهان تبدیل شده است  به طوری که شرکت سامسونگ نزدیک به ۴۰ درصد از مصرف روزانه الکتریسیته خود را از پنل‌های خورشیدی تامین می‌کند.

کره‌جنوبی قصد دارد با سرمایه‌گذاری گسترده تا سال ۲۰۳۵ نزدیک به ۵۰ درصد انرژی خود را از سلول‌های خورشیدی و انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کند.



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 48