ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.31 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
دیدگاه ها

آثار برگزاری انتخابات نظام مهندسی با 500 هزار عضو در کشور

فردا دوازدهم مهرماه هشتمین دور انتخابات نظام مهندسی تهران هم‌زمان با چند شهر دیگر برگزار خواهد شد که در آن اعضاء و هیات مدیره این سازمان انتخاب خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عضو فعلی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی شهر تهران در این‌باره گفت: امید می‌رود این انتخابات، اختلاف‌نظرات میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی را پایان دهد. تعامل بین نهادها و سازمان‌هایی که در بخش ساختمان فعالیت می‌کنند از جمله وزارت راه، سازمان نظام مهندسی و مراکز صدور پروانه که شهرداری‌ها هستند می‌تواند آٍٍثار خوبی را در فراِیند ساخت و ساز در کشور داشته باشد.

مهدی روانشادنیا افزود: همکاری بین بخشی قطعاً می‌تواند بر بهبود شرایط ساخت وساز در کشور کمک مطلوبی بکند.

وی با بیان اینکه در برخی شهرها انتخاب اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی انجام شده و در تهران نیز فردا قرار است انجام بگیرد، گفت: انتخابات نظام مهندسی استان تهران به لحاظ تعداد زیاد اعضا از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گفته وی، یکی از بحث‌هایی که در دوره‌های گذشته وجود داشته است، مشارکت نسبتاً کم اعضا در انتخابات سازمان نظام مهندسی است که امیدوار هستیم در انتخابات دوره هشتم با مشارکت بیش‌‌تر مهندسان عضو مواجه باشیم.

روانشادنیا به مشارکت 10 هزار نفری مهندسان در دور گذشته انتخابات نظام مهندسی پرداخت و خاطرنشان کرد: هر چند عدد کمی نیست اما دلایلی چون عدم اطلاع‌رسانی کافی و مشارکت بیش‌تر در امور اجرائی می‌تواند کمک کند به آینده بهتر این حرفه.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که، اهمیت انتخابات نظام مهندسی آنجا مشخص می‌شود که حدود 500 هزار عضو در سراسر کشور در این سازمان عضویت دارند. سهم تهران از این تعداد بیش از 100 هزار نفر است که می‌تواند برای آینده صنف و حرفه مهندسی آثار خوبی داشته باشد.



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 46