ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

رونمایی دکتر روانشادنیا از اولین مرحله طرح پویش ایده تا عمل در دانشکده عمران، معماری و هنر

 پویش «ایده و عمل» دانشجویان از «طرح اسکان موقت مدولار در مواقع زلزله» تا «سیستم روشنایی کم‌مصرف»

🆔 @ravanshadnia 👈

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این پویش، ایده‌های کاربردی شده‌ای نظیر «طرح اسکان موقت مدولار در مواقع زلزله»، «ایستگاه کتابخانه در فضای عمومی»، «کافی‌شاپ پرتابل و مدولار با رویکرد استفاده مناسب از فضا»، «مبلمان شهری با الهام از طبیعت و حیوانات»، «سیستم روشنایی کم‌مصرف (با قابلیت مصرف انرژی ۱/۰ سیستم‌های موجود)» و «طراحی خودرو با الهام از ارگونومی بدن خرگوش» از سوی دانشجویان گروه طراحی صنعتی واحد علوم و تحقیقات ارائه شد.

رئیس دانشکده عمران، معماری و هنر واحد علوم و تحقیقات در حاشیه این برنامه، گفت: «گروه طراحی صنعتی واحد علوم و تحقیقات از سال ۱۳۹۳ در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شده است.»

دکتر مهدی روانشادنیا با بیان اینکه هدف از برپایی این پویش، تشویق دانشجویان به فعالیت‌های پژوهشی و ارائه ایده‌های نوین و کاربردی است، افزود: «دستاوردهایی ارائه شده در این مراسم در حوزه‌های گوناگونی نظیر مبلمان شهری، اسکان موقت و اضطراری، صنعت خودرو، روشنایی و... است و قابلیت کاربرد برای عموم مردم را دارند.»

روانشادنیا ادامه داد: «به عنوان مثال می‌توان طراحی اسکان موقت مدولار در مواقع زلزله با قابلیت‌های حجم کم، سهولت در جابجایی و نصب آسان را نام برد. این طرح می‌تواند در مواقع بحرانی مانند بلایای طبیعی شرایط اسکان موقت مناسبی را با سرعت بالا فراهم کند.»

http://www.ana.ir/news/348374



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 49