ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.2.7 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مدیریت مالی پروژه

سهم بورس از تأمین مالی کشور چقدر بوده است؟
ایرنا- عضو شورای عالی بورس می گوید، بر اساس گزارش ها، بین 13 تا 20 درصد تامین مالی در اقتصاد کشور از طریق بازار سرمایه انجام می شود.

به گزارش ایرنا، «حسین عبده تبریزی» روز چهارشنبه در مراسم معارفه رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در کشوری که مشکلات اقتصادی زیادی برای تامین مالی و اشتغال دارد، انتظار گسترده ای برای تامین مالی از طریق بازار سرمایه وجود دارد.
عضو شورای عالی بورس با تقدیر از عملکرد محمد فطانت در دوره ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در دوره فعالیت فطانت موضوع تامین مالی از طریق بورس دنبال شد و این در حالی است که در گذشته این انتقاد همیشه مطرح می شد که مدیران بورس همیشه نگران حرکت شاخص هستند و براین اساس بازار سرمایه از عملکرد واقعی خود دور مانده است.
عبده تبریزی به سهم بازار سرمایه در تامین مالی اشاره کرد و ادامه داد: شرکت های بزرگ باید از بانک ها فاصله بگیرند و براساس اعتبار خود از بازار سرمایه تامین مالی کنند.
وی می گوید، در دوره ریاست فطانت اقدام های خوبی برای تامین مالی، انتشار اوراق و توسعه بازار بدهی انجام و بخشی از نیاز مالی صنایع مختلف به این ترتیب از طریق بازار سرمایه تامین شد.
این عضو شورای عالی بورس، محمدی رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار را دارای تجربه گسترده در بخش بازار سرمایه معرفی و ابراز امیدواری کرد نقش بازار سرمایه بیش از پیش گسترش یابد.
به گزارش ایرنا، مراسم تکریم محمد فطانت رییس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار و معارفه شاپور محمدی رییس جدید این سازمان عصر امروز با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسوولان ارشد اقتصادی کشور در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 44