ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

جضور در شورای مرکزی و بررسی اصلاحیه مبحث دوم مقررات ملی ساختمان
بیست و چهارمین جلسه کمیسیون نظام فنی، اجرائی و کنترلی در مورخ دوازدهم آبان ماه سال جاری در ساختمان شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای مرکزی، بیست و چهارمین جلسه کمیسیون نظام فنی، اجرائی و کنترلی شورای مرکزی در تاریخ 12/08/94 در ساختمان شورا برگزار شد.
در این نشست کامیار بیات‌ماکو، غلامحسین عسکری، مجید جی‌افرام و اصلان جنوبی از اعضای دائمی قبلی و محی‌الدین مریوانی، محمد بانکی‌حقیقی، ساعد معارفی و سهیلا کامرانی به عنوان اعضای ترمیمی و محسن بهرام‌غفاری و مهدی روانشادنیا به عنوان مدعو حضور پیدا کردند.
در این جلسه، بررسی پیش‌نویس آئین‌نامه ماده 33 قانون نظام مهندسی که از سوی محسن بهرام‌غفاری تهیه و به منظور نظرخواهی به کمیسیون ارائه گردیده بود، در دستور کار قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه مقرر گردید به منظور تسهیل بررسی‌ها، اهم تغییرات و اصلاحاتِ منظور شده در این آئین‌نامه از سوی بهرام‌غفاری مرور گردیده و در نهایت حضار نسبت به بیان نظرات خود اقدام نمایند.
در نهایت با توجه به کثرت موارد، از سوی اعضای کمیسیون نظام فنی اجرائی و کنترلی تصمیم گرفته شد نکات مدنظر حضار تا روز شنبه به دبیر کمیسیون، راحله مهدیان ارائه شود تا پس از جمع‌بندی توسط کامیار بیات‌ماکو، رئیس کمیسیون، در جلسۀ دیگری که مجددا با حضور بهرام‌غفاری برگزار خواهد شد به بحث گذاشته شود.
نظرات اغلب اعضا تاکنون واصل و در جدول مقایسه تطبیقی وارد شده است.


آرشيو مطالب...


سید علیرضا : به نام خدا سلام مطالعه و آگاهی از روند جلسات نظام مهندسی بسیار ازرشمند است.امید است این آگاهی بخشی از سوی تمام اعضا دنبال گردد با ارزوی بهروزی
Copyright 2012
تعداد کاربران: 49