ثبت نام | ورود
English
امروز سه شنبه 1403.1.28 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

نشست تخصصی برنامه های نظام مهندسی در دوره هفتم
برگزاری سومین نشست تخصصی برنامه های دوره آتی نظام مهندسی ساختمان در واحد علوم و تحقیقات

دکتر مهدی روانشادنیا، مدیر گروه های حمل و نقل، راه و ترابری و مدیریت ساخت واحد علوم و تحقیقات گفت: سومین نشست تخصصی "برنامه های دوره آتی نظام مهندسی ساختمان" روز شنبه 11 مهرماه در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

وی با اشاره به بیش از صد هزار عضو جامعه مهندسان کشور ، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی با گردش بیش از 120 میلیارد تومان در صنعت ساختمان، نقش مهمی در تحقق اهداف توسعه کشور دارد.

دکتر روانشادنیا نحوه برگزاری مجامع سازمان و شیوه ارائه خدمات رفاهی و عدالت در ارجاع کارها را با مشکلات جدی مواجه دانست و افزود: براین اساس و پیرو برگزاری دو نشست تخصصی موفق با عنوان" مجری ذی صلاح و کارآفرینی برای مهندسان ساختمان"، سومین نشست تخصصی با موضوع" برنامه های دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان "در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

وی به محورهای این نشست اشاره کرد و ادامه داد: چالش های قانونی و دلایل عدم تحقق اهداف محقق نشده قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، پیش نویس جدید مبحث دوم مقررات ملی ساختمان و نحوه بکارگیری آن در سازمان های نظام مهندسی و نیز بررسی چگونگی به کارگیری پروانه ساخت برای مدیر ساخت ساختمان از جمله این محورها دانست.

روانشادنیا گفت : از دیگر محورهای این نشست تخصصی می توان به پژوهش دانشگاه و ارتباط نظام مهندسی ساختمان و دانشگاه ها در دوره هفتم ، بررسی مشکلات نظام آموزشی و ارتقا پایه نظام مهندسی ساختمان و ارائه راه های اصلاحی برای دوره هفتم، نظام ارجاع کار چالش ها و فرصت ها و نیز بررسی نحوه مشارکت اعضا و انجمن های صنعتی و تخصصی در سازمان اشاره کرد.

مدیر گروه های حمل و نقل، راه و ترابری و مدیریت ساخت واحد علوم و تحقیقات افزود: امیدوارم این نشست منجر به ارائه پیشنهادات برای اطلاع رسانی ساختار سازمان نظام مهندسی در مورد دفاتر نمایندگی گروه های تخصصی و نقشه های فرآیندی برای تبدیل سازمان به یک مجموعه بزرگ ، پویا و پاسخگو شود.

لازم به ذکر است، سومین نشست تخصصی برنامه های دوره آتی نظام مهندسی ساختمان 11 مهرماه سال جاری از ساعت 13 الی 16 در محل سالن علامه طباطبایی واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.


http://srbiau.ac.ir/fa/news/28/bodyView/12277/برگزاری.سومین.نشست.تخصصی.برنامه.های.دوره.آتی.نظام.مهندسی.ساختمان.در.واحد.علوم.و.تحقیقات.html

آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 46