ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
راه و ترابری

چهار آزاد راهی که بانک ملی در آنها سرمایه گذاری کرد
بانک ملی ایران در راستای تکمیل پروژه های عمرانی کشور و مشارکت در طرح های بزرگ ساخت چهار آزادراه بزرگ کشور بیش از دو هزار و 129 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری کرد.

به گزارش شاسا برهمین اساس بانک ملی تامین مالی آزادراه قزوین - زنجان، زنجان - تبریز، باغچه - مشهد و کنار گذر مشهد را در دستور کار قرار داد.

** آزادراه قزوین - زنجان
برهمین اساس میزان سرمایه گذاری این بانک در آزادراه قزوین - زنجان معادل 2.2 هزار و 400 میلیون ریال بود که در سال 76 به بهره برداری رسیده است.
جابه جایی سریع از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است و بانک ملی در مشارکت در ساخت و تجهیز؛ راه های ارتباطی غرب و شرق کشور حضور داشته است.

** آزادراه زنجان - تبریز
بانک ملی در راستای اهداف توسعه ای هزار و 449 میلیارد و 400 میلیون ریال سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده و کاهش مصرف سوخت و انرژی از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است.

** آزادراه باغچه - مشهد
همچنین بانک ملی 138 هزار و 800 میلیون ریال در آزادراه باغچه - مشهد سرمایه گذاری کرد که این آزادراه در سال 82 به بهره برداری رسید و ارتقای سطح ایمنی راه ها از ویژگی های منحصر به فرد این ازاد راه است.

** آزادراه کنارگذر مشهد
بانک ملی در راستای توسعه عمرانی کشور 338 هزار و 600 میلیون ریال در آزادراه کنارگذر مشهد برای افزایش ترددهای بین المللی و ترانزیت کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده است.



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 47