ثبت نام | ورود
English
امروز چهارشنبه 1403.2.19 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مدیریت مالی پروژه

شاخص رشد قیمت مسکن در 20 کشور دنیا

1- ترکیه: شاخص قیمت مسکن در ترکیه از ۱۸۱.۷۹ واحد در آوریل ۲۰۱۵ به ۱۸۵.۰۵ واحد در ماه مه رسید. از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ میانگین شاخص قیمت مسکن در ترکیه ۱۴۸.۸۰ واحد بوده است. در ژانویه ۲۰۰۲ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۳۵۸ واحد و پایین ترین میزان در ژانویه ۲۰۱۰ یعنی ۹۶.۹۲ واحد رسیده بود. این شاخص توسط بانک مرکزی جمهوری ترکیه گزارش داده شده است.

2-آمریکا: شاخص قیمت مسکن در آمریکا از آوریل تا ماه مه ۲۰۱۵ با میزان ۰.۴۰ درصد بدون تغییر ماند. میانگین شاخص قیمت مسکن درآمریکا از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۵ برابر ۰.۲۸ درصد بوده است. در مارس ۲۰۱۳ به بیشترین میزان خود یعنی ۱.۴۲ درصد رسیده است. پایین ترین میزان نیز در نوامبر ۲۰۰۸ یعنی ۱.۷۲- درصد گزارش شده است. این شاخص توسط آژانس مسکن فدرال گزارش داده شده است.

3- ژاپن: شاخص قیمت مسکن در ژاپن از ۱۰۴.۹۴ واحد در مارس ۲۰۱۵ به ۱۰۵.۱۶ واحد در ماه آوریل رسید. میانگین شاخص قیمت مسکن در ژاپن از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ برابر ۹۶.۵۰ واحد بوده است. در آوریل ۲۰۱۵ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۰۵.۱۶ واحد رسید. پایین ترین میزان در آوریل ۲۰۱۴ یعنی ۸۹.۸۶ واحد بوده است. این شاخص توسط وزارت زمین، زیرساختها، حمل و نقل و گردشگری ژاپن گزارش داده شده است.

4- کره جنوبی: شاخص قیمت مسکن در کره جنوبی از ۱۰۴.۸۰ واحد در ژوئن ۲۰۱۵ به ۱۰۵.۳۰ واحد در ماه جولای رسید. میانگین شاخص قیمت مسکن در کره جنوبی از سال ۱۹۷۶ تا ۲۰۱۵ برابر ۷۰.۵۵ واحد بوده است. در ژانویه ۱۹۷۶ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۸۶ واحد رسید. پایین ترین میزان نیز مربوط به فوریه ۱۹۸۷ یعنی ۳۸.۱۰ واحد است. این شاخص توسط بانک کوکمین کره جنوبی گزارش داده شده است.

5- انگلستان: شاخص قیمت مسکن در انگلستان از ۶۳۷.۲۰ واحد در ماه مه ۲۰۱۵ به ۶۴۸.۲۰ واحد در ماه ژوئن رسید. میانگین شاخص قیمت مسکن در انگلستان از سال ۱۹۸۳ تا ۲۰۱۵ برابر ۳۳۶.۶۴ واحد بوده است. در ژوئن ۲۰۱۵ به بالاترین میزان خود یعنی ۶۴۸.۲۰ واحد رسید و پایین ترین میزان نیز مربوط به ژانویه ۱۹۸۳ یعنی ۹۶.۱۰ واحد بوده است. این شاخص توسط هالیفکس و بانک اسکاتلند گزارش داده شده است.

6- فرانسه: شاخص قیمت مسکن در فرانسه از ۱۰۰.۴۷ واحد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ به ۹۹.۹۶ واحد در سه ماهه اول ۲۰۱۵ کاهش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در فرانسه از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ برابر ۱۰۱.۱۹ واحد بوده است. در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۰۷.۶۸ واحد و در سه ماهه دوم ۲۰۰۶ به پایین ترین میزان یعنی ۹۳.۷۲ واحد رسید. این شاخص توسط یورواستات گزارش داده شده است.

7- آلمان: شاخص قیمت مسکن در آلمان از ۱۲۰.۶۸ واحد در ماه مه ۲۰۱۵ به ۱۲۱.۳۷ واحد در ماه ژوئن رسید. میانگین شاخص قیمت مسکن در آلمان از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۵ برابر ۱۰۴.۱۲ واحد بوده است. در ژانویه ۱۹۹۱ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۵۴.۹۰ واحد و در ماه مه ۲۰۰۹ به پایین ترین میزان یعنی ۹۵.۵۰ واحد رسید. این شاخص توسط یوروپیس ای جی گزارش داده شده است.

8- کانادا: شاخص قیمت مسکن نوساز در کانادا از ۱۱۲.۵۰ واحد در آوریل ۲۰۱۵ به ۱۱۲.۷۰ واحد در ماه مه رسید. رشد متوسط شاخص قیمت مسکن نوساز در کانادا از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۵ برابر ۷۴.۴۹ واحد بوده است. در ماه مه ۲۰۱۵ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۱۲.۷۰ واحد و در ماه مه ۱۹۸۳ به پایین ترین میزان یعنی ۴۴.۳۰ واحد رسید. این شاخص توسط اداره آمار کانادا گزارش داده شده است.

9- استرالیا: شاخص قیمت مسکن در استرالیا از سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ تا سه ماهه اول ۲۰۱۵ از ۲ درصد به ۱.۶۰ درصد کاهش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در استرالیا از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ برابر ۱.۶۸ درصد بوده است. در سه ماهه دوم ۲۰۰۲ به بیشترین میزان خود یعنی ۶.۱۰ درصد و در سه ماهه سوم ۲۰۰۸ به پایین ترین میزان یعنی ۲.۶۰- درصد رسید. این شاخص توسط اداره آمار استرالیا گزارش داده شده است.

10- بلغارستان: شاخص قیمت مسکن در بلغارستان از ۹۲.۹۲ واحد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ به ۹۳.۳۸ واحد در سه ماهه اول ۲۰۱۵ افزایش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در بلغارستان از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ برابر ۹۹.۳۹ واحد بوده است. در سه ماهه سوم ۲۰۰۸ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۴۵.۴۷ واحد و در سه ماهه اول ۲۰۰۵ به پایین ترین میزان یعنی ۷۱.۸۴ واحد رسید. این شاخص توسط یورواستات گزارش داده شده است.

11- چین: شاخص قیمت مسکن نوساز در چین از ۵.۷۰- درصد ماه مه ۲۰۱۵ به ۴.۹۰- درصد در ماه ژوئن رسیده است. رشد متوسط شاخص قیمت مسکن نوساز در چین از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ برابر ۲.۱۴ درصد بوده است. در نوامبر ۲۰۱۳ به بیشترین میزان خود یعنی ۹.۹۰ درصد و در مارس ۲۰۱۵ به پایین ترین میزان یعنی ۶.۱۰- درصد رسید. این شاخص توسط اداره ملی آمار چین گزارش داده شده است.

12- جمهوری چک: شاخص قیمت مسکن در جمهوری چک از ۱۰۲.۱۹ واحد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ به ۱۰۲.۸۸ واحد در سه ماهه اول ۲۰۱۵ افزایش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در جمهوری چک از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ برابر ۱۰۰.۹۰ واحد بوده است. در سه ماهه سوم ۲۰۰۸ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۰۷.۸۲ واحد و در سه ماهه اول ۲۰۱۳ به پایین ترین میزان یعنی ۹۸.۳۱ واحد رسید. این شاخص توسط یورواستات گزارش داده شده است.

13- اروگوئه: شاخص قیمت مسکن در اروگوئه از ۲۱۷.۴۷ واحد در سه ماهه دوم ۲۰۱۳ به ۲۷۳.۰۵ واحد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳ افزایش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در اروگوئه از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۳ ۱۴۰.۱۸ واحد بوده است. در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳ به بالاترین میزان خود یعنی ۲۷۳.۰۵ واحد و در سه ماهه چهارم به پایین ترین میزان ۲۰۰۳ یعنی ۴۳.۳۵ واحد رسیده بود. این شاخص توسط اداره ملی آمار اروگوئه گزارش داده شده است.

14- روسیه: شاخص قیمت مسکن در روسیه از ۴.۸۰ درصد در سال ۲۰۱۳ به ۵.۷۰ درصد در سال ۲۰۱۴ افزایش یافته است. میانگین شاخص قیمت مسکن در روسیه از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۴ برابر ۱۸.۸۶ درصد بوده است. در سال ۱۹۹۸ به بیشترین میزان خود یعنی ۵۶.۹۰ درصد و در سال ۲۰۰۹ به پایین ترین میزان یعنی ۷.۶۰- درصد رسیده بود. این شاخص توسط سرویس آماری دولت فدرال گزارش داده شده است.

15- مالزی: شاخص قیمت مسکن در مالزی از ۷ درصد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ به ۴.۱۰ درصد در سه ماهه اول ۲۰۱۵ کاهش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در مالزی از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۵ برابر ۳.۹۰ درصد بوده است. در سه ماهه اول ۲۰۰۰ به بیشترین میزان خود یعنی ۴۴.۵۰ درصد و در سه ماهه سوم ۱۹۹۸ به پایین ترین میزان یعنی ۳۹.۲۰- درصد رسیده بود. این شاخص توسط بانک مرکزی مالزی گزارش داده شده است.

16- سوئد: شاخص قیمت مسکن در سوئد از ۱۲۳.۷۴ واحد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ به ۱۲۸.۶۰ واحد در سه ماهه اول ۲۰۱۵ افزایش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در سوئد از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ برابر ۹۶.۴۱ واحد بوده است. در سه ماهه اول ۲۰۱۵ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۲۸.۶۰ واحد و پایین ترین میزان در سه ماهه اول ۲۰۰۵ به پایین ترین میزان یعنی ۶۶.۷۸ واحد رسید. این شاخص توسط اداره آمار سوئد گزارش داده شده است.

17- کلمبیا: شاخص قیمت مسکن در کلمبیا از ۱۰۰ واحد در سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ به ۱۰۲.۳۷ واحد در سه ماهه اول ۲۰۱۵ افزایش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در کلمبیا از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۵ برابر ۵۰.۱۱ واحد بوده است. در سه ماهه اول ۲۰۱۵ به بالاترین میزان خود یعنی ۱۰۲.۳۷ واحد و در سه ماهه اول ۱۹۹۷ به پایین ترین میزان یعنی ۲۵.۱۲ واحد رسید. این شاخص توسط اداره ملی آمار کلمبیا گزارش داده شده است.

18- نیوزیلند: شاخص قیمت مسکن در نیوزیلند از ۱.۵۰ درصد در ماه مه ۲۰۱۵ به ۰.۹۰- درصد در ماه ژوئن کاهش یافته است. میانگین شاخص قیمت مسکن در نیوزیلند از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۵ برابر ۰.۵۴ درصد بوده است. در مارس ۲۰۱۵ به بیشترین میزان خود یعنی ۶.۶۶ درصد و در ژانویه ۲۰۱۱ به پایین ترین میزان یعنی ۲.۵۶- درصد رسیده بود. این شاخص توسط موسسه املاک و مستغلات نیوزیلند گزارش داده شده است.

19- سوییس: شاخص قیمت مسکن در سوییس از ۴۴۵.۲۰ واحد در سه ماهه اول ۲۰۱۵ به ۴۴۷ واحد در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ افزایش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در سوییس از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۵ برابر ۲۷۹.۴۴ واحد بوده است. در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ به بالاترین میزان خود یعنی ۴۴۷ واحد و در سه ماهه اول ۱۹۷۰ به پایین ترین میزان یعنی ۱۰۰ واحد رسیده بود. این شاخص توسط بانک ملی سوییس گزارش داده شده است.

20- هند: شاخص قیمت مسکن در هند از ۲۳۳ واحد در سه ماهه دوم ۲۰۱۴ به ۲۳۸ واحد در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ افزایش یافت. میانگین شاخص قیمت مسکن در هند از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برابر ۲۱۱.۲۱ واحد بوده است. در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ به بالاترین میزان خود یعنی ۲۳۸ واحد و در سه ماهه دوم ۲۰۱۱ به پایین ترین میزان یعنی ۱۸۱ واحد رسیده بود. این شاخص توسط بانک ملی مسکن هند گزارش داده شده است.



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 45