ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.29 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
بنزین 1000 تومان و گازوییل 300 تومان شد
بنزین 1000 تومان و گازوییل 300 تومان شد
در جلسه برگزار شده در مورد تعیین تکلیف قیمت بنزین تصمیم گرفته شد که بنزین با نرخ 1000 تومان تک‌نرخی شود. سهمیه بنزین 700 تومانی دیگر واریز نمی‌شود و قیمت هر لیتر گازوییل را 300 تومان اعلام کرد.
آفتاب :
عباس کاظمی،‌ معاون وزیر نفت با اعلام اینکه تصمصم گرفته شد که بنزین با نرخ 100 تومان تک‌نرخی شود، افزود: در جلسه برگزار شده در مورد تعیین تکلیف قیمت بنزین تصمیم گرفته شد که بنزین با نرخ 1000 تومان تک‌نرخی شود.

به گزارش آفتاب، کاظمی با اعلام این خبر به خبرگزاری ایسنا و با بیان اینکه دارندگان سهمیه بنزین 700 تومانی که در ماه‌های پیشین واریز شده می‌توانند سهمیه خود را تا شهریورماه مصرف کنند، گفت: طبق تصمیم گرفته شده از پایان شهریور به بعد سهمیه‌های بنزین 700 تومانی فاقد اعتبار خواهد بود.

معاون وزیر نفت با بیان این که قیمت بنزین سوپر 1200 تومان تعیین شده است، قیمت هر لیتر گازوییل را 300 تومان اعلام کرد.

به گزارش آفتاب، پیش از این نیز رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور گفته بود که بنزین در کشور تک نرخی می‌شود.

رئیس‌فر با بیان اینکه کسانی که در کارت سوخت خود بنزین 700 تومانی دارند این سهمیه به قوت خود همچنان پابرجاست و ابطال نمی‌شود، تصریح کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی چند روز پیش واریز شده است و بعد از اتمام این سهمیه بنزین خودروهای عمومی نیز تک‎نرخی خواهد شد.

رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت افزود: در صورت تک‎نرخی شدن بنزین ناهنجاری‌ها و فسادهایی که در جامعه بوده برچیده می‌شود.

وی در خصوص حذف کارت سوخت اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه‌های زیادی برای این کارت‌ها صورت گرفته است و آمار مصرف بنزین و تعداد خودروها از طریق این کارت‌ها مشخص می‌شود بعید می‌دانم در مدت زمان کوتاه این کارت‌ها از رده خارج شوند.

رئیسی‎فر تأکید کرد: جایگاه‌داران سوخت کشور از تک نرخی شدن بنزین استقبال می‌کنند چرا که در زمان عرضه سهمیه‌بندی بنزین با کارت سوخت قاچاقچیان راحت‌تر اقدام به قاچاق و جمع‌آوری کارت‌ها در مناطق مرزی نموده‌اند بنابراین در صورت واقعی شدن قیمت و برداشته شدن سهمیه جلوی قاچاق در کشور گرفته می‌شود.


آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 45