ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.29 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
امسال 313 میلیارد تومان به پروژه‌های ساختمان‌ها، تاسیسات دولتی و عمومی اختصاص می‌یابد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال 313 میلیارد تومان به پروژه‌های ساختمان‌ها، تاسیسات دولتی و عمومی اعم از مصلی تهران تا ساخت زندان و بیمارستان‌ در استان‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

محمد جعفر علیزاده - مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی با بیان این‌که تمام پروژه‌های این بخش در زمینه ساختمان و تاسیسات دولتی و عمومی است، اظهار کرد: در کل کشور مجموعا حدود 200 پروژه ساختمانی داریم که در کل استان‌های کشور در زمینه‌های مختلف در حال ساخت هستند.
وی افزود: 138 پروژه مربوط به بیمارستان‌ها و بقیه در زمینه اماکن ورزشی، اماکن تامینی و تقویتی مانند بیمارستان‌هاست و بقیه مربوط به ساختمان‌های ادارات کل و طرح توسعه حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ است.
مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی با اشاره به میزان تخصیص بودجه به این بخش گفت:‌ امسال با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده، تعداد 28 پروژه بیمارستانی با حدود 2460 تخت در استان‌های مختلف تکمیل و افتتاح خواهد شد.
علیزاده خاطر نشان کرد: امسال برای کل این بخش‌ها 313 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که پروژه‌ها از قلب مصلی تهران آغاز و در تمام استان‌های کشور حتی در زمینه ساخت زندان و بیمارستان‌ها ادامه دارد.
وی افزود: امسال 28 پروژه که عدد قابل توجهی هم است در اولویت گذاشته‌ایم که شامل بیمارستان‌هایی با 2460 تخت خواب که حدود 500 میلیارد تومان برای آن هزینه شده تا پایان سال افتتاح می‌شوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر این پروژه‌ها ندامتگاه مرکزی تهران که زندانی با ظرفیت 200 نفراست جزو اقدامات ما در سال جاری خواهد بود.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 45