ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.29 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

با حکم وزیر راه و شهرسازی، سید محمدحسین ملائک به عنوان مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی، منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خطاب به سید محمدحسین ملائک آمده است: نظر به تعهد، سوابق برجسته و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی، منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم، وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی در انجام ماموریت محول شده، موارد ذیل را مورد توجه ویژه قرار دهد:

برنامه‌ریزی، هماهنگی، انسجام، پیگیری و نظارت بر کلیه فعالیت‌های خارجی از طریق رایزنی، مشارکت و همکاری بخش‌های ذیربط. معاونان، مدیران عامل و رؤسای محترم سازمان‌های تابعه همکاری و هماهنگی لازم را با شما خواهند د اشت.

تلاش در جهت توسعه و گسترش همکاری‌ها با کشورهای هدف و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی منطقه‌ای و بین‌المللی ذیربط، بمنظور تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده در همکاری‌های فنی و تامین مالی پروژه‌های زیربنائی مورد نظر.

اهتمام لازم به‌منظور ایجاد زمینه حضور گسترده‌تر کیفی و کمی شرکت‌های صدور خدمات فنی و مهندسی کشور در پروژه‌های اجرائی و مشاوره‌ای سایر کشورها و همچنین تلاش جهت رفع موانع موجود در داخل کشور جهت تحقق این امر.

تلاش در جهت بالفعل نمودن جایگاه راهبردی کشورمان در موضوع دالان‌های حمل و نقل منطقه‌ای و بین‌المللی از طریق فراهم آوردن زمینه تفاهمات لازم و اجرائی نمودن توافقات در این زمینه با سایر شرکاء منطقه‌ای و سازمان‌های ذی‌ربط.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 45