ثبت نام | ورود
English
امروز دوشنبه 1403.2.17 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
امکان فعالیت آموزشی واحدهای استان تهران در روزهای 5 شنبه
دکتر میرزاده در مراسم معارفه رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:

امکان فعالیت آموزشی واحدهای استان تهران در روزهای 5 شنبه


دکتر عباسپور:

واحد علوم و تحقیقات با برخورداری از تجهیزات منحصر به فرد سخت افزاری و نرم افزاری می تواند پاسخگوی نیازهای بخش صنعت کشور باشد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امکان فعالیت آموزشی واحدهای استان تهران در روزهای 5 شنبه وجود دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، مراسم معارفه علی عباسپور تهرانی فرد رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده و روسای دانشکده های این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر میرزاده در این مراسم به سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی دکتر عباسپور اشاره کرد و گفت: با توجه به مشغله های بسیارزیاد و مسئولیت سنگین مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا نیز بنا نداشتم مسئولیت مدیریت واحد علوم و تحقیقات را عهده دار باشم البته تا زمانی که مدیری شایسته برای این واحد شاخص دانشگاه آزاد معرفی کنم.

وی با بیان این مطلب که واحد علوم و تحقیقات در سطح افکار عمومی و علمی ایران دانشگاهی با کیفیت بالا شناخته شده است، افزود: واحد علوم و تحقیقات بدون اغراق، پیشانی علمی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شناخته می شود بنابراین لازم است کارها و تصمیمات بایسته ای در این واحد اتخاذ و به عرصه ظهور برسد .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بر استفاده از نخبگان جوان و متخصص در این واحد تاکید کرد و اظهار داشت: انحصارگری برخی از گروه ها و عدم استفاده از نیروهای جوان و متخصص باعث خسران در مجموعه علمی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.

دکتر میرزاده به راه اندازی رشته های نوین بر اساس نیاز سنجی کشور تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی منسجم، گام های بلندی در جهت توسعه این واحد در سطح ملی و منطقه ای برداشته شود به گونه ای که ظرف 10 سال آینده جایگاه این واحد در رنکینگ 100 دانشگاه برتر دنیا قرار بگیرد.

دکتر علی عباسپور، رئیس واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است فرصت مناسبی برای تحصیلات تکمیلی جوانان کشورفراهم سازد، اظهارداشت: واحد علوم و تحقیقات با هدف توسعه کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی شکل گرفت و تا کنون نیز اقدامات بی بدیلی در این زمینه صورت داده است.

وی با بیان این که نگرش ویژه ای نیاز است تا دانشگاه آزاد به اهدافی که مدنظر هیات موسس است برسد، افزود: حل مشکلات موجود در واحد علوم و تحقیقات نیازمند تلاش همکاران این واحد است.

دکتر عباسپور به مشکلات ناشی از توقف پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات در یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و با بیان این که راه اندازی مجدد پروژه های عمرانی نیازمند انرژی مضاعف تری است ، گفت: با حمایت رییس دانشگاه آزاد اسلامی و راه اندازی مجدد پروژه های عمرانی این واحد ، مشکل فضای آموزشی دانشگاه تا پایان اسفند ماه سال جاری برطرف خواهد شد.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات از فعالیت بخش آموزشی واحد علوم و تحقیقات به منظور رفاه دانشجویان و اساتید در روزهای 5 شنبه خبر داد و گفت: جذب اعضای هیات علمی متخصص، نخبه و جوان از مهمترین برنامه های این واحد به شمار می رود تا این واحد پرچمدار علم و دانش در کشور و منطقه محسوب شود.

وی همچنین بر تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: این واحد با توجه به سطح بالای علمی و برخورداری از تجهیزات منحصر بفرد سخت افزاری و نرم افزاری می تواند پاسخگوی نیازهای بخش صنعت باشد.

دکتر عباسپور با اشاره به توانمندی های علمی علوم و تحقیقات سراسر کشور ، گفت: واحد های علوم و تحقیقات می توانند در هر استان الگوی تحصیلات تکمیلی و نمایانگر بخش تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی باشند .

وی بر هماهنگی واحدهای علوم و تحقیقات سراسرکشور تاکید کرد و گفت: با مدیریت هماهنگ و یکپارچه می توانیم، توان علمی، تحقیقاتی و فرهنگی واحدهای علوم و تحقیقات سراسر کشور را افزایش دهیم.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 43