ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.13 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکترای سال ۹۲ از ساعت ۱۸ هجده دی 92 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.
فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکترای سال 92 از ساعت 18 فردا چهارشنبه 18 دی‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلیه پذیرفته‌شدگان این آزمون با مطالعه اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش در همین روز قرار می‌گیرد، باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به منظور ثبت‌نام در کد رشته‌های محل قبولی به دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش عالی مورد نظر برای تکمیل مراحل ثبت‌نام خود‌ مراجعه کنند.

با توجه به اینکه برخی از موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها ممکن است برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان را بر روی سایت خود قرار دهند، لذا به داوطلبان توصیه می‌شود ابتدا به سایت‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند و در صورتی که برنامه زمانی اعلام کرده‌اند، براساس آن برای ثبت نام به مراکز قبول شده مراجعه کنند.

چنانچه مراکز آموزشی تاریخی را برای ثبت‌نام اعلام نکرده باشند، داوطلبان با مراجعه به مراکز قبولی در یکی از روزهای 22 و 23 دی‌ماه یکشنبه و دوشنبه هفته آینده، مراحل نهایی ثبت‌نام خود را انجام دهند.


آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 43