ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.15 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
تا 12 سال آینده چهار نیروگاه جدید در کشور ساخته خواهد شد
رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از ساخت چهار نیروگاه اتمی طی 12 سال آینده در کشور خبر داد.

علی اکبر صالحی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد طی گزارشی به آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: کلنگ ساخت نیروگاه جدید در بوشهر به زمین زده می شود. وی ادامه داد: طبق برنامه و چشم اندازی که تعیین شده تا 12 سال آینده چهار نیروگاه جدید در کشور ساخته خواهد شد.

صالحی در ادامه با اشاره به توافقنامه ژنو بیان کرد:‌ ما یک وضع آرمانی و ایده آل داریم که در آن طرف مقابل با حسن نیت با توجه به فتوای مقام معظم رهبری مارا قبول کند و این فتوا را مبنا قرار دهد که ما قصد انحراف به سمت فعالیت های غیرصلح آمیز نداریم، اما آن ها حسن نیت ندارند و دنبال هر بهانه ای هستند که به ما فشار وارد کنند. وی با اشاره به سوخت 20 درصد عنوان کرد: ایران برای چهار الی پنج سال سوخت 20 درصد را تولید کرده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با تاکید براینکه در هر حال ما برنده نهایی مذاکرات خواهیم بود گفت: چنانچه آنان به تعهدات خود پایبند باشند ما نیز پایبند خواهیم بود ولی اگر خلاف این واقع شود دنیا و افکار عمومی متوجه خواهند شد که ایران اهل گفتگو و مذاکره بوده و کارشکنی ها از طرف غرب انجام شده همانطور که در حال حاضر افکار عمومی متوجه شد که اولین کارشکنی از سوی آمریکا بود.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 42