ثبت نام | ورود
English
امروز سه شنبه 1403.2.4 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
ثبتنام در چهل‌ویکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از هفتم تا ۱۷ دی ماه از طریق سایت مرکز

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به فرآیند برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی در دوره چهل و یکم، از آغاز ثبت‌نام این دوره از آزمون از هفتم دی ماه خبر داد.

سید امیر محسن ضیائی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت ثبتنام در چهل‌ویکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از هفتم تا ۱۷ دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: آزمون دستیاری علوم پزشکی چهل‌ویکم ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آزمون دستیاری دوره چهل‌ویکم بدون تغییر و همانند سال گذشته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد هر گونه تصمیم‌گیری برای تحول و تغییر از دوره بعدی آزمون دستیاری باشد.

ضیایی با تاکید بر اینکه برای ایجاد تحول برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ شده که قرار است در صورت تصویب، در چند فاز اجرا شود، تصریح کرد: کاهش تعداد انتخاب رشته آزمون دستیاری، تغییر در ضرایب آزمون دستیاری، برگزاری آزمون مصاحبه و تاثیر نمره پره انترنی در پذیرش دستیاری از جمله موارد مورد نظر برای تغییر و تحول در آزمون دستیاری است که هر کدام از آنها باید ابتدا در شورای آموزش پزشکی تصویب شود و مطمئنا شامل این دوره از آزمون دستیاری نمی‌شود. قابل اجرا خواهد بود.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46