ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
کامل شدن طولانی ترین رینگ بزرگراهی شمال تهران
قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: طولانی ترین رینگ بزرگراهی شمال تهران با احداث پل دو طبقه صدر تکمیل شده است.

حجت الله بهروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پل آماده افتتاح صدر اظهار کرد: افتتاح این پل در اوایل هفته آینده، علاوه بر برقراری ارتباط شرق و غرب شمال تهران، نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی بزرگراههای شهید همت و حکیم خواهد داشت. وی اظهار کرد: بهره برداری همزمان پل صدر و تونل نیایش، ارتباط شهروندان را از شمال به مرکز شهر تسهیل خواهد کرد.

بهروز تاکید کرد: سازه پل صدر و تونل نیایش به گونه ای طراحی شده که قادریم بصورت یکپارچه مدیریت ترافیک آن را انجام دهیم. وی همچنین از تجهیز پل صدر به دوربین های نظارتی خبر داد و گفت: در طول پل صدر یکصد و 80 دوربین نظارتی و 24 سیستم سرعت سنج نصب شده که به وسیله آنها سرعت تردد خودرو ها بر روی پل ها و داخل تونل ها را کنترل می شود.

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: تردد موتور سیکلت، وسایل نقلیه سنگین، دوچرخه بر روی پل صدر ممنوع است. وی همچنین از تجهیز سیستم تصادفات بر روی پل صدر خبر داد و افزود: به وسیله این سیستم قادریم بموقع، تصادفات اتفاق افتاده بر روی پل ها را کنترل و مدیریت کنیم.

قائم مقام معاون شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت عوارض برای عبور خودروها از روی پل صدر گفت: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده اما با توجه به سیاست مدیریت شهری پیش بینی های لازم همچون نصب تابلوها در این باره اتخاذ شده است. معاون فنی عمرانی شهردار تهران گفت: شورای شهر در مدت اجرای پروژه پل صدر، نظارت کامل داشته است.

مازیار حسینی تاکید کرد: با وجود هزینه های صرف شده در احداث این پل 38 میلیارد تومان صرفه جویی اعتباری انجام شده است. حسینی گفت: با بهره برداری و افتتاح این پل که بزودی انجام خواهد شد، تعادل ترافیک با عبور و مرور روان خودروها بر روی پل صدر و زیر پل صدر برقرار خواهد شد.

معاون شهردار تهران گفت: در احداث این پل از قطعات تولید داخل و خارج از کشور استفاده شده است. وی بابیان اینکه پل صدر درمدت 26 ماه احداث شد افزود:طراحی و ساخت این پل از سوی متخصصان داخلی صورت گرفته است.

حسینی بیان کرد: علت جلوگیری از ورود خودروهای سنگین، موتور و دوچرخه بر روی پل صدر به خاطر وزن سنگین آنها نیست بلکه به دلیل پیشگیری از ورودشان به داخل تونل نیایش است. وی با بیان اینکه پل صدر نزدیک به گسل زلزله احداث شده، افزود: این پل به گونه ای طراحی شده که مقاومت لازم در برابر زلزله را دارد.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48