ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
رییس دفتر رییس جمهوری اعلام کرد که دولت در تلاش است تا بدهی های گذشته پیمانکاران پرداخته شود.
رییس دفتر رییس جمهوری اعلام کرد که دولت در تلاش است تا بدهی های گذشته پیمانکاران پرداخته شود.

محمد نهاوندیان درحاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و نهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه در سال های اخیر در پرداخت بدهی های دولت به پیمانکاران تعهداتی ایجاد شد که به آن عمل نشد. نهاوندیان ادامه داد: این تعهدات ایجاد شده بین دولت گذشته و پیمانکاران از یک تراز برخوردار نبود و به همین دلیل هنوز بدهی های پیمانکاران از سوی دولت گذشته پرداخت نشده است.

رییس دفتر رییس جمهوری اطمینان داد که دولت اهتمام دارد تا بدهی های پیمانکاران را بپردازد. وی اظهار امیدواری کرد که در بودجه سال 93 این مساله مورد توجه قرار بگیرد. نهاوندیان اضافه کرد: البته تصمیماتی در ماه گذشته اتخاذ شد که از ابزار اوراق مشارکت هم برای پرداخت بخشی از بدهی به پیمانکاران از جمله وزارت نیرو و راه و شهرسازی استفاده شود.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: با ارائه راهکاری از سوی دولت یازدهم مبنی بر پرداخت بدهی های پیمانکاران، آنها می توانند اعتبار گذشته خود را تجدید کنند. نهاوندیان در بخش دیگری درباره این که دولت برای تقویت بخش صنعت و جهش صادرات کالا به دنبال برطرف کردن موانع خدمات بانکی در بخش صنعت است، گفت: امیدواریم با این اقدام بتوانیم در عرصه منطقه ای و بین المللی شاهد تبادلات سازنده در بخش صنعت انرژی باشیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسش هایی مبنی بر این که حذف سه دهک در طرح هدفمندی یارانه ها به کجا انجامیده و یا این که برای آب رسانی به مسکن مهر دولت قرار است حمایت هایی انجام دهد یا خیر؟ پاسخ به این موضوعات را به سخنگوی دولت موکول کرد.
نقل از شاسا



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48