ثبت نام | ورود
English
امروز يکشنبه 1403.2.16 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
دوازدهمین نمایشگاه و همایش بین المللی ماشین آلات ساخت و ساز در شهر پکن پایتخت چین گشایش یافت
دوازدهمین نمایشگاه و همایش بین المللی ماشین آلات ساخت و ساز در شهر پکن پایتخت چین گشایش یافت.

 این نمایشگاه از روز چهارشنبه 24 مهرماه جاری به مدت سه روز برای عموم برپا خواهد بود و بزرگترین نمایشگاه در نوع خود در آسیا محسوب می شود. در این نمایشگاه خوروهای عظیم و سنگین سازندگی، حفاری، راه سازی و معدن به معرض دید همگان قرار داده شده است.
خودروهای بزرگ حمل و نقل، ماشین آلات ویژه تاسیسات و راه سازی و خط آهن و خودروهای جدید برف روب و جاده پاک کن از دیگر امکاناتی است که درنمایشگاه قرار داده شده است.
یک هزار و ۳۰ غرفه دار از ۳۰ کشور و منطقه جهان در نمایشگاه حضور یافته اند و فضای آن ۱۹۵ هزار متر مربع است. این نمایشگاه از سال ۱۹۸۹ میلادی به این طرف در ابعادی کوچک تر توسط وزارت ماشین آلات وقت چین برگزار می شد.
از آنجا که چین یکی از بزرگترین کشورهای در حال ساخت تاسیسات زیربنایی و ساختمانی مانند بلندترین برج دنیا ، فروشگاه های عظیم و خطوط ریلی تندرو و همچنین تولید کننده بزرگ ماشین آلات جهان است کشورهای مختلف علاقه زیادی برای شرکت دراین نمایشگاه نشان داده اند.
ایجاد فرصت های تجاری و بازرگانی بیشتر، کمک به توسعه فناآوری تولید ماشین آلات ساخت و ساز، برگزاری همایش و نشست های تجاری ذیربط و افزایش همکاری های بین المللی از اهداف و برنامه های نمایشگاه امسال پکن است.
بیشترین بازدید کنندگان این نمایشگاه در سال های اخیر از کشورهای کره، روسیه، ژاپن، آمریکا، هند، سنگاپور، برزیل ، ویتنام، مغولستان و جمهوری اسلامی ایران بوده اند.
مشارکت بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه معادل سه ممیز دو دهم درصد و برای کره ای ها ۱۸درصد بوده است.
نقل از شاسا



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 42