ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.2.14 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
در هفدهمین همایش معاونان عمرانی در شیراز اعلام شد: راه اندازی سامانه ساماندهی املاک و مستغلات دانشگاه آزاد
معاون عمرانی دانشگاه آزاد از راه اندازی سامانه ساماندهی املاک و مستغلات خبر داد و تاکید کرد: موضوع نگهداری ساختمان ها در دانشگاه آزاد اسلامی مهمتر از ساخت و ساز است.

محسن هاشمی در هفدهمین همایش معاونان عمرانی دانشگاه آزاد که در واحد شیراز برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهریه های دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی باید با دقت هزینه شود، افزود: ما باید به دنبال کیفی سازی ساخت و سازها باشیم و سازه هایی بسازیم که عمردار و با کیفیت بوده و حداقل تا 100 سال آینده مستهلک شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در زمان ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی کارهای عمرانی باقیمانده را به سرانجام برسانیم، ادامه داد: مساحت زمین هایی که طی مدت 30 سال در اختیار این دانشگاه قرار گرفته 18 هزار هکتار است که حدود نیمی از زمین ها و املاک دارای سند قطعی است.

هاشمی یکی از وظایف ادارات کل عمرانی را سند دار کردن املاک دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و اظهار داشت: موضوع نگهداری ساختمان ها در دانشگاه آزاد اسلامی مهمتر از ساخت و ساز است.

به گفته معاون عمرانی دانشگاه آزاد، بخش نگهداری و استفاده بهینه از فضاهای موجودمان را باید تبدیل به احسن کرده و آنها را برای کاربری های دیگری مخصوصا دوره های تکمیلی و دکتری مدنظر قرار بدهیم. هاشمی با تاکید بر ایجاد آرامش در طراحی ساختمان ها، گفت: طراحی های باید با طمأنینه بوده و به دنبال پیاده کردن معماری ایرانی اسلامی باشیم.

وی در ادامه از راه اندازی سامانه www.omransazman.iau.ir به منظور ساماندهی املاک و مستغلات خبر داد و اضافه کرد: این سامانه حداکثر ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و معاونان عمرانی مناطق و واحدهای مختلف می توانند اطلاعات مربوطه را ثبت کنند.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 42