ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.6 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
یمارستان جایگزین بیمارستان نمازی 750 تخت‌خوابی بوده و با زیربنای استاندارد فضاهای بیمارستانی، در محل فعلی بیمارستان نمازی احداث می‌شود.
استاندار فارس گفت: عملیات اجرایی ساخت جایگزین بیمارستان نمازی شیراز تا پایان سال جاری آغاز می‌شود.

حسین صادق‌عابدین با بیان این که به استناد ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین نمازی در سال جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: پس از مطالعات نهایی در سال91 و از آن جایی که بیمارستان نمازی شیراز با قدمت بیش از 70 سال، امکان خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران را از دست داده است، با ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده 215 اجرای این بیمارستان محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر مشاوران طرح، هرگونه ساخت و ساز و انجام امور تعمیراتی ساختمان بیمارستان فعلی مقرون به صرفه نیست، بنابراین با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی استانداری فارس، احداث بیمارستان جایگزین در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که اجرای این طرح پنج ساله و بهره‌برداری از آن 50 ساله است، افزود: بیمارستان جایگزین بیمارستان نمازی 750 تخت‌خوابی بوده و با زیربنای استاندارد فضاهای بیمارستانی، در محل فعلی بیمارستان نمازی احداث می‌شود.

استاندار فارس گفت: زیربنای بیمارستان جدید افزون بر 70 هزار متر مربع خواهد بود و در ساخت آن رعایت الزامات زیست‌محیطی و پدافند غیرعامل مورد توجه جدی قرار گرفته است.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44