ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
آغاز احداث بیمارستان پروفسور سمیعی در شهرک شهید باقری 22تهران

آغاز احداث بیمارستان پروفسور سمیعی در شهرک شهید باقری 22تهران  

عملیات تولید قطعات اسکلت فلزی بیمارستان پروفسور مجيد سمیعی به عنوان اولین بیمارستان تخصصی علوم اعصاب ایران (INI) توسط شرکت "پای بندسازه" آغاز شد .

عملیات تولید قطعات اسکلت فلزی بیمارستان پروفسور مجيد سمیعی به عنوان اولین بیمارستان تخصصی علوم اعصاب ایران (INI) توسط شرکت "پای بندسازه" آغاز شد . به گزارش ConsBank ، با پیشرفت مراحل تهیه نقشه های کارگاهی و تائید اولویت های موردنظر توسط طراح سازه این پروژه که با طراحی منحصربفردی در زميني به مساحت 30هزار مترمربع و با سه طبقه پیرامونی و 10 طبقه در هسته مرکزی ساخته می شود، از اوایل فروردین 1390 آغاز شد. دو وجه آموزشي و درماني در اين مركز که از فواصل دور نمای مغز انسان را دارد مدنظر است. نقشه‌هاي اين مركز آموزشي - درماني نیز با الگوبرداري از انستيتو بين‌المللي اعصاب در كشور آلمان تهيه شده است و جمعي از مهندسان آرشيتكت داخلي با همكاري مسوولان شهر هانوفر آلمان نقشه‌هاي اين مركز را تهیه کرده اند .

بر اساس این گزارش، این پروژه در منطقه 22 شهرداری تهران بعداز دهکده المپیک در بهترین منطقه آب وهوایی تهران یعنی در شهرک شهید باقری قرار داشته و با تناژی بیش از 5000 تن از اهم تولیدات شرکت "پای بند سازه" در سال 1390 خواهد بود

پرفسور مجید سمیعی چهره ماندگارسال 1385 که روز 22آبان ماه معرفی شد از استادان برجسته جهانی است که شرح حال ایشان در پی می آید : پروفسور مجید سمیعی در مرداد ماه سال 1316در شهرستان رشت در خانواده ای فرهنگی چشم به جهان گشود وی پس از اتمام دوران متوسطه در کشور در سال 1335برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کرد ودر آلمان غربی ساکن شد وتوانست در رشته بیولوژی وپزشکی در دانشگاه به تحصیل مشغول شود وادامه تحصیل وتخصصش را در رشته جراحی مغز و اعصاب تحت نظر پروفسور کورت شورمن تکمیل واعتلاء بخشد وسرانجام در سال 1349دراین رشته حائزشد وفسور سمیعی یک ماه از سال را با حضور در کشور ایران و بیمارستان میلاد به پذیرش بیماران مغز و اعصاب می پردازد و برای جراحی به پزشکان دیگر معرفی می‌ کند .

رئیس بیمارستان میلاد گفت: به زودی پروفسور سمیعی، یکی از بزرگترین جراحان دنیا در بیمارستان میلاد برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی عمل جراحی رایگان انجام می دهد.

بیمارستان میلاد درصدد تهیه امکانات و وسایل مورد نیاز اعمال جراحی پیچیده‌ای که توسط پروفسور سمیعی صورت می‌گیرد است که به زودی با تهیه این تجهیزات خود پروفسور سمیعی نیز در کشور، می تواند جراحی های سنگین مغز و اعصاب را انجام دهد.(هزینه این نوع جراحی ها در خارج از کشور به ۴۰ هزار یورو می رسد).

ساختمان همانند مغز انسان از دو نیمکره و پایه های رابط بین دو نیمکره تشکیل شده است

 



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 49