ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل از 22 تا 25 مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران بر گزار می شود

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل ((Hofex 2013 از 22 تا 25 مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران بر گزار می شود .

 حسین نوروزی مدیر اجرایی و برگزار کننده نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل گفت : این نمایشگاه به همت شرکت فیپکو به عنوان بدنه اجرایی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان در حالی آغاز به کار می کند که بیش از 300 مشارکت کننده داخلی و خارجی ،آخرین توانمندی و فناوری روز دنیا را در زمینه صنعت مبلمان ارائه خواهند کرد .
وی با اشاره به اینکه سکوی صادرات، شعار نمایشگاه امسال است افزود: با توجه به رکود شدید واردات مبلمان به کشور، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تامین نیاز نمایشگاه داران مبلمان سراسر کشور به محصولات مرغوب و صاحب برند به شمار می آید. نوروزی گفت: فراهم آمدن بازار صادرات مبلمان ایرانی که با واقعی شدن نرخ ارز در سال گذشته پدید آمد رشد چهار برابری ارزش صادرات مبلمان کشور را نسبت به سال 90 به همراه داشت .
وی با اشاره به دستیابی ایران به جایگاه مناسب در بازارهای خارجی اظهار داشت: رشد و توسعه زیرساختهای فناوری مبلمان کشور که با سرمایه گذاری های گسترده در این صنعت ایجاد شده است ، شرایطی را فراهم آوردتا مبلمان مرغوب ایرانی بتواند به پشتوانه کیفیت بالا و قیمت رقابتی که اکنون از آن بهره مند شده است ، امکان دستیابی به جایگاه مناسب در بازارهای جهانی را بیابد .
نوروزی، برگزاری کارگاه های آموزشی و هم اندیشی با متخصصان بین المللی را که در قالب حضور رئیس و جمعی از اعضای اتحادیه شرکت های طراحی داخلی اسپانیا در این نمایشگاه عملیاتی شده است ، وجه تمایز نمایشگاه مبلمان منزل امسال دانست .
وی اعلام کرد: ترغیب و تشویق مشارکت کنندگان به نوآوری و خلاقیت از طریق اجرای برنامه ارزیابی محصولات برتر و اعطای تندیس به این محصولات، اجرای برنامه آشنا سازی تولیدکنندگان مبلمان منزل با اصول استاندارد محصول که از مقدمات صادرات محصول به خارج از کشور محسوب می شود و تسهیل دنبال نمودن این فرایند در موسسه استاندارد و بالاخره امکان سنجی ایجاد برند واحد ملی برای مبلمان منزل ایرانی با هدف گسترش برنامه های بازاریابی صادراتی از جمله دیگر برنامه های نمایشگاه مبلمان منزل امسال است که با هدایت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران و حمایت همه جانبه سایر تشکل های صنعت مبلمان کشور اجرایی می شود .
نوروزی همچنین از دعوت هیئت های تجاری چند کشور برای بازدید از این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ؛ دعوت از عمده خریداران و نمایشگاه داران مبلمان از تایوان، اسپانیا، ایتالیا، عراق و افغانستان همراه با اجرای میزگردهای تخصصی مبتنی بر آموزش اصول اجرایی و عملیاتی صادرات مبلمان برنامه ریزی شده است تا گام های موثرتری برای توسعه هر چه بیشتر روابط تجاری بر داشته شود .
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل hofex 2013 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران بر گزار می شود و همه روزه از ساعت 9 تا 16 پذیرای حضور بازدید کنندگان و علاقه مندان خواهد بود .

نقل از شبکه اطلاع رسانی ایران، ویرایش و بازنشر وبسایت مهندسی و مدیریت ساخت دکتر روانشادنیا

 



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 49