ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
چه خبر از طرح اقدام ملی؟

محمود محمودزاده با اعلام این‌که از ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهری که برای تکمیل برنامه ریزی شده بود ۱۰۰ هزار واحد دارای پرونده های حقوقی هستند، اظهار کرد: ۶۳ هزار واحد این طرح به‌زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با بیان این‌که در طرح ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک های ۴ تا ۷ آغاز شده است، افزود: ساخت ۲۰۰ هزار واحد برای دهک های یک تا ۳ نیز از دیگر برنامه های در دست اجراست.

وی با اشاره به این‌که در طرح ملی مسکن ساخت ۶۷۰ واحد برای کارکنان وزارتخانه ها و سازمان های دیگر در برنامه قرار گرفته است، تصریح کرد: در تابستان امسال اولین افتتاح های اقدام ملی مسکن انجام می شود که تاثیر جدی بر رونق مسکن خواهد گذاشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که شناسایی واحدهای خالی مقدمه اخذ مالیات است، یادآور شد: بهمن سال گذشته با تلاش وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان رونمایی شد. با توجه به اینکه اطلاعات لازم برای بارگذاری در این سامانه باید از دستگاه های مختلف اخذ می شد، هیئت دولت مجوز دراختیار قرار دادن این اطلاعات را در سامانه املاک و اسکان و برای استفاده سازمان امور مالیاتی صادر کرد.

محمودزاده تصریح کرد: با مصوبه هیئت دولت، بخشی از بارگذاری اطلاعات در این سامانه انجام شده و به زودی این برنامه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 49