ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.31 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
شهرداری شیراز چندین کیلومتر پیاده راه میسازد

شهردار شیراز با بیان اینکه نباید رینگهای شهر را صرفا برای خودروها بسازیم، با اشاره به لزوم تلاش برای ایجاد مسیرهای گردشگری و برنامه ریزی برای سلامت شهروندان بر ایجاد پیاده راه های گردشگری تأکید کرد.

علیرضا پاک فطرت در جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی با تصریح اینکه مسیر پیاده روی از خیابان پزشکان در بولوار معالی آباد تا میدان جام جم در بولوار جمهوری شرایط بی نظیری را بوجود می آورد، گفت: شهروندان در این مسیر چندین کیلومتری در آینده ای نزدیک با گذر از محور شهید رمضانی در دل باغ های قصردشت، خیابان ایمان شمالی و با گذشتن از میدان قصردشت و پل بزرگ ایمان می توانند خود را به کوه قندیلی در ارتفاعات شمالی بولوار چمران و از آن منطقه از طریق بزرگراه کوهسار مهدی(عج) و ارتفاعات مشرف بر دانشگاه به میدان جام جم برسانند.

وی شرایط ساختاری شهر شیراز را برای ایجاد مسیرهای پیاده روی بسیار مناسب دانست و افزود: یک مسیر پردرخت و کوهستانی با هوای مناسب و مناظر بدیع تمامی اقشار و گروه های سنی را برای دوچرخه سواری و پیاده روی به این منطقه تهییج می کند.

پاک فطرت اظهار داشت: این موضوع سبب می شود با کمترین هزینه بتوان بهترین شرایط را برای دوچرخه سواری و پیاده روی شهروندان فهیم شیراز فراهم کرد.

نقل خبر از شیرازنا

 



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46