ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.31 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
انتخابات کانون سراسری انبوه سازان ایران

به گزارش «صما» امروز یکشنبه در مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده کانون سراسری انبوه سازان ایران که در محل تار وی آی پی برج میلاد برگزار شد، هیئت مدیره و بازرسان کانون سراسری انبوه سازان ایران انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش در این انتخابات جمشید برزگر از استان آذربایجان شرقی، سیر محمد مرتضوی از استان گلستان، احمد تولا از استان اصفهان، فرشید پورحاجت از استان خوزستان، محمود احمد شعربافی از استان گیلان، محمود پژوم از استان خراسان رضوی، سعید ساعی شاهی از استان یزد، احمدرضا جوکار از استان فارس، علی عندلیبی از استان همدان، زورقچیان از استان مازندران و کسری امیری راد از استان اراک به عنوان اعضای هیئت مدیره کانون انبوه سازان انتخاب شدند.

گفتنی است، اسامی بازرسان کانون سراسری انبوه سازان نیز شامل جواد کوچک زایی از استان سیستان و بلوچستان، شهریاز شهبازی گهرویی از چهار محال و بختیاری و سید مجید نیک نژاد از استان کرمانشاه است.

لازم به ذکر است، طبق روال قانونی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان کانون سراسری انبوه سازان، با گذشت یک هفته از برگزاری انتخابات امروز درنهایت اداره کار اعتبار نامه منتخبان را صادر می کند. سپس هیئت مدیره منتخب، ترکیب هیئت رئیسه را از بین خود مشخص می کنند.

لازم به یادآوری است، در انتخابات هیئت مدیره و بازرسان کانون سراسری جمشید برزگر بالاترین تعداد آرا را به خود اختصاص داد.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46