ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.13 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
تشکیل اولین جلسه‌ی کارگروه HSE گروه تخصصی عمران

اولین جلسه‌ی کارگروه HSE گروه تخصصی عمران روز دوشنبه مورخ 94/12/3 از ساعت 13 تا 15 در اتاق جلسات گروه تخصصی عمران با حضور دبیر و اعضا تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، آقای دکتر روانشادنیا به تبیین اعضای کارگروه پرداخت و هریک از اعضا به معرفی خود و سوابق اجرایی مرتبط در حوزه‌ی ایمنی پرداختند.

در ادامه دکتر روانشادنیا، استراتژی‌ها و اهداف کلی کارگروه و نحوه‌ی تعامل کارگروه با سایر بخش‌های اجرایی سازمان را تشریح کرد. سپس مهندس سلطانعلی، گزارش اجمالی از اقدامات انجام شده در حوزه‌ی ایمنی ساختمان طی 2سال گذشته را ارائه داد. به ویژه به موضوع اعطای دبیرخانه‌ی کشوری "ایمنی و کاهش حوادث ساختمانی" مصوب شورای مرکزی اشاره کرد. همچنین گزارشی در مورد برنامه‌ی ساماندهی ایمنی تاورکرین­ها و تشکیل کارگروه مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های مدیریت شهری ذی‌ربط و اقدامات انجام شده توسط سازمان ارایه شد.

علاوه بر آن اعضای کارگروه به تشریح دیدگاه‌های خود در زمینه‌ی نحوه‌ی راهبرد امور مرتبط با فعالیت‌های کارگروه پرداختند و در پایان جلسه مقرر شد برای جلسه آینده، اعضای کارگروه پیشنهادهای خود را برای برنامه‌ی کارگروه در سال 1395 ارائه دهند تا پس از طرح در کارگروه و تصویب و تایید آن، در دستور کار برای اجرا قرار گیرد. جلسه آتی کارگروه در روز دوشنبه 94/12/17 برگزار می‌شود.
http://www.tceo.ir/ContentViewer.aspx?DataID=3251



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 43