ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه 29 و 30 آبان 91 برگزار خواهد شد.

در كنفرانس هشتم همچون دوره‌هاي قبل در چهار سالن موازي برنامه‌هاي مختلف زير ارايه خواهد شد:

 مقالات پژوهشی و مطالعات موردی

 مقالات كنفرانس در دو بخش شفاهي و پوستري ارايه خواهند شد. به طور معمول حدود 45-40 مقاله در بخش شفاهي و 35-30 مقاله در بخش پوستري ارايه خواهد شد. اين مقالات تركيبي از مقالات دانشگاهي و مقالات كاربردي بخش صنعت مي‌باشند .

 

سخنراني كليدي

 سخنراني كليدي توسط صاحب‌نظران در سالن اصلي از ديگر برنامه‌هاي كنفرانس است. با توجه به حضور گسترده مديران و كارشناسان در اين كنفرانس در بخش سخنرانان كليدي علاوه بر حضور اساتيد دانشگاهي مديران حرفه‌اي سازمان‌هاي پروژه محور و مديران پروژه نيز به ارايه سخنراني مي‌پردازند. همچنين در اين بخش تلاش شده است از حضور اساتيد برجسته بين‌المللي نيز استفاده شود .

 

كارگاه‌هاي آموزشي

 كارگاه‌هاي آموزشي از جمله برنامه‌هاي پرمخاطب كنفرانس است. در اين كارگاه‌ها مطالب به صورت مبسوط‌تر توسط سخنران مطرح مي‌شود. به طور معمول نزديك به 10 كارگاه آموزشي در اين كنفرانس ارايه مي‌شود .

 

ارایه تجارب برتر مدیریت پروژه

در این بخش تعدادی از تجارب برتر مدیریت پروژه ارایه خواهد شد. تمامی این تجارب پس از سه مرحله داوری و برگزاری کلاس های آموزشی ویژه جهت چگونگی تدوین تجارب توسط یک تیم کارشناسی، مستند و تدوین خواهند شد .

 

ميزگردهاي تخصصي

 كنفرانس مديريت پروژه علاوه بر اينكه فضاي مناسبي براي ارايه آخرين دستاوردهاي نظري و كاربردي در حوزه مديريت پروژه مي‌باشد، فرصت مناسبي را براي طرح مسائل و چالش‌هاي اصلي مديريت پروژه و سازمان‌هاي مرتبط فراهم مي‌نمايد. از اينرو همچون دوره‌هاي گذشته تلاش خواهد شد ضمن احصاي نقطه‌نظرات و ديدگاه‌هاي ذينفعان مختلف كنفرانس‌، به طرح و هم‌انديشي در خصوص اين موضوعات همت گماشته شود .

 

نمايشگاه جانبي

 از جمله ويژگي كنفرانس‌ها حضور ذينفعان مختلف و تلاش آنها براي يافتن افراد و شركت‌هاي تخصصي مرتبط است. از اينرو برپايي نمايشگاه تخصصي در حاشيه كنفرانس از جمله برنامه‌هاي هميشگي كنفرانس‌هاي قبل بوده است كه به طور معمول نيز مورد توجه مخاطبان قرار مي‌كيرد. در اين نمايشگاه بخش‌هاي مختلف شركت‌هاي برتر پروژه‌محور، سازمان‌هاي ارايه دهنده خدمات مديريت پروژه‌، شركت‌ها و مراكز آموزشي و تحقيقاتي و ناشران مديريت حضور دارند .

محور های تخصصی کنفرانس

 

  • مدیریت استراتژیک پروژه

          استراتژی‏های سرمایه‏گذاری؛ سازماندهی شرکت‏های پروژه محور؛ مدیریت سبد پروژه‏ها؛ مطالعات امکان‏سنجی پروژه تامین مالی پروژه؛ سیستم‏های اجرای پروژه؛ ارجاع کار و انتخاب عوامل پروژه؛ رویکردها در انواع قرارداد؛ عوامل محیطی موثر پروژه؛ مدیریت آسیب‏های پروژه

  • سازماندهی پروژه

          سازماندهی پروژه؛ رهبری پروژه؛ کار تیمی؛ مدیریت سرمایه‏های انسانی؛ جذب و پرورش مدیران پروژه؛ مدیریت تعاملات با ذی‏نفعان پروژه

  • روشها، فنون، متدولوژی

          مديريت يکپارچگي؛ مديريت محدوده؛ مديريت زمان؛ مديريت هزینه؛ مديريت كيفيت ؛ مديريت منابع ؛ مدیریت ریسک؛ مدیریت تدارکات؛ مدیریت اختتام؛ مدیریت و مهندسی ارزش؛ تکنیک ها و رویکردهای جدید مدیریت پروژه

  • مسائل مرتبط با مدیریت پروژه  

          مدیریت ارتباطات ؛ مدیریت و مهندسی ارزش ؛ تکنیک ها و رویکردهای جدید مدیریت پروژه ؛ HSE ؛ بیمه ؛ فناوری اطلاعات

پس از مذاکرات انجام شده با موسسات معتبر بین­المللی نظیر IPMA و PMI ، آقایان پرفسور علی جعفری، دکتر مارتین بارنز و دکتر ویلیام دانکن که از اساتید برجسته و بنام حوزه مدیریت پروژه هستند در هشتیمن کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه به ارایه سخنرانی و کارگاه های آموزشی تخصصی خواهند پرداخت .

 

 

دکتر مارتین بارنز    Dr. Martin Barnes

مارتین بارنز که تجربه کاری خود را با مهندسی شهرسازی و انعقاد قراردادها آغاز نمود، طی سی سال گذشته در سمت مدیر پروژه به فعالیت پرداخته است. او به بسیاری از بزرگترین کسب و کارها در انگلستان و سایر نقاط جهان مشاوره داده است و در برخی از آنها، خود مدیر پروژه بوده است. او متخصص جنبه‌های سازمانی و منابع انسانی مدیریت پروژه، قراردادها، مدیریت ریسک، تأمین مالی و تدارکات و کنترل مسائل مالی است. وی سمت‌های بسیاری را در بخش عمومی و نیز بدنه دولت بر عهده داشته است. او همچنین مشاور مدیریت پروژه بانک جهانی و سایر آژانس‌های وام‌دهی بین‌المللی است.

دکتر بارنز پژوهش‌های بسیاری را در مدیریت بسیاری از پروژه‌ها در صنایع دفاع، مهندسی و صنایع ساخت و ساز انجام داده است.

 

 

پرفسور علی جعفری  Prof. Ali Jaafari  

پرفسور علي جعفري دكتري اقتصاد بازرگاني بوده و در حال حاضر استاد و رئيس دانشگاه بين‌المللي استراليا است. تحقیقات اخیر پروفسور جعفری بر مدیریت استراتژیک پروژه، برنامه و پورتفولیو، مدیریت سازمان، مدیریت نوآوری و تحول، سیستم‌های مدیریت اطلاعات، مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت ریسک و بدهی‌ها متمرکز است. پروفسور جعفری برای بیش از 4500 مدیر اجرایی، مدیر و خبره در استرالیا، آسیا و اروپا دوره‌های آموزشی و سمینار برگزار کرده است. او متخصص آموزش عالی و توسعه حرفه‌ای است و برنامه‌های آموزش عالی نوآورانه‌ای را توسعه داده است که به دریافت جوایز تعالی متعددی نایل آمده‌اند.

 

  

دکتر ویلیام دانکن  Dr. William R. Duncan

دکتر ویلیام دانکن رئیس موسسه. Project Management Partnersمی باشد که در حوزه مشاوره و آموزش مدیریت پروژه در شرکت های پروژه محور آمریکا فعال است. وی مدیر سابق استانداردهای مدیریت پروژه در موسسه مدیریت پروژه آمریکا بوده و در حال حاضر نیز مدیر استانداردهای انجمن تحقیقات پیشرفته مدیریت پروژه آمریکا است.

دکتر دانکن دارای 30 سال تجربه مدیریت و مشاوره بوده که شامل 5 سال مشاوره در شرکت های برجسته بین المللی می باشد. وی نخستین نویسنده راهنمای کتاب PMBOK در سالهای 1994 و 1996 است. که یکی از معتبرترین استانداردهای مدیریت پروژه در جهان به شمار می رود. علاوه بر این "مدل پردازش" مدیریت پروژه وی برای سازماندهی ISO 10006  و محورهای کیفیت در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار گرفته است. 

 

آدرس کنفرانس

 

 

 

 تهران

خيابان سهروردي جنوبي، خيابان ملايري‌پور غربي

شماره 37، واحد 1

 

 تلفن : 88342900

 

 فکس 88836410: 

   

وب سايت: http://www.iipmc..com

 

ايميل: info@iipmc.com



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 47