ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
دو چالش اساسی شهرها از زبان شهردار اصفهان
مهدی جمالی‌ نژاد در گفت ‌و گو با «صما» ضمن تقدیر و تشکر از مجتمع رسانه‌ای ساختمان (صما) به لحاظ راه اندازی کمپین های «کارگاه ایمن، ساختمان ایمن» و نیز «ساختمان پایدار، محیط زیست پایدار» گفت: حضور این رسانه تخصصی در حوزه‌های نوآورانه و خلاقانه و اقدامات انجام شده در این زمینه ها می‌تواند الگو و نمونه‌ای برای رسانه‌های دیگر باشد.

جمالی‌ نژاد با تاکید بر اینکه دو کمپین «کارگاه ایمن، ساختمان ایمن» و «ساختمان پایدار، محیط زیست پایدار» که توسط مجتمع رسانه‌ای ساختمان راه‌اندازی شده اند، بسیار مهم هستند و به عنوان دو پویش بسیار ارزشمند به شمار می آیند.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت راه اندازی این دو پویش تصریح کرد: «کارگاه ایمن، ساختمان ایمن» از این جهت بسیار مهم است که با حفظ جان مردم سر و کار دارد و یا تدابیری را می‌اندیشد که درنهایت به نوعی جان انسان ‌ها را محافظت می‌کند.

جمالی‌ نژاد در عین حال ادامه داد: از آن طرف پویش ساختمان پایدار از این جهت دارای اهمیت است که متاسفانه شهرهای ما و بالاخص کلان‌شهرهای کشور در مقطع کنونی با دو چالش اساسی یعنی مسائل زیست‌ محیطی و دیگری بحث ترافیک رو به‌ رو هستند.

شهردار اصفهان همچنین تصریح کرد: اگر شهرهای ما بخواهند به سمت شهرهای پایدار حرکت کنند، یقینا ناگزیرند که دوستدار طبیعت باشند و به سمت همگون شدن و همراه شدن با اکوسیستم پیش بروند.

وی در ادامه اظهار داشت: اخیرا هم مشاهده می‌کنیم که خوشبختانه شهرهای دوستدار طبیعت و شهرهای اکوسیستی، به عنوان شهرهایی هستند که به عنوان برند اصلی کلان شهرها معرفی می شوند.

جمالی‌ نژاد با اظهار امیدواری از ساخت ساختمان ها و شهرهای سبز در کشور خاطر نشان کرد: به یقین ما می توانیم در کشورمان کلان شهرها را به این سمت ببریم و در این مسیر حرکت کنیم و امیدورایم در آینده ای نزدیک شاهد ایجاد شهرهای سبز در کشورمان باشیم



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 47