ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
16 مهر در شورای شهر تهران چه گذشت

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران طی تذکری نسبت به رها شدن خودروهای فرسوده در خیابان‌های تهران گفت:گزارشات دریافتی از شهروندان نشان می‌دهد که تعداد زیادی از خودروهای فرسوده در حاشیه خیابان‌ها به صورت رها شده، پارک شدند.

وی ادامه داد: عمر این خودروها بالای٥٠ سال دارند که نه تنها ترافیک ایجاد می‌کنند بلکه چهره شهر را هم زشت کردند.شهرداری مکلف است در راستای آزادسازی معابر این‌ها را جمع آوری و منتقل کند.

وجود ۲۲۱گود رها شده در پایتخت

همچنین زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستورخود اظهار کرد:باتوجه به حضور سردار رحیمی در صحن شورا، می‌خواهم که وضعیت گود رها شده برج میلاد ساماندهی شود٢٢١ گود رها شده در تهران وجود دارد که ٣٥ درصد آنها پرخطر هستند.

مراسم روز تهران در شأن تهران نبود

امینی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز به برگزاری ضعیف مراسم روز تهران که روز گذشته برگزار شد اشاره کرده و گفت: مراسم تهران باید در نماد تهران نه در سالن وزارت اقتصاد برگزار می‌شد.معاونت فرهنگی و مرکز ارتباطات شهرداری برای دیروز چه کردند؟آیا نباید این برنامه با حضور مردم و شخصیت های تاثیر گذار برگزار می‌شد؟

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی با بودجه کلان عاجز از برگزاری یک مراسم بود؟ معاون فرهنگی شهرداری باید گزارشی از عملکرد خود به‌ویژه در مورد روز تهران ارائه دهد.

تشکیل ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون ماده صد

همچنین محسن هاشمی، در جریان انتخاب کارشناسان متخصص در امور فنی جهت عضویت کمیسیون های ماده صد گفت که کمیسیون ماده ۱۰۰ تخلفات را افزایش داده و شهرداری به دنبال وصول مطالبات کمیسیون ماده صد نیست. 

وی ادامه داد:کمیسیون های ماده ۱۰۰ به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند.۱۰میلیون متر مربع در تهران تخلف رخ داده است اما ماده ۱۰۰به وظایف خود عمل نکرده است.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48