ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
آزادراهای با سرعت مجاز 130 کیلومتر بر ساعت

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سرعت تردد در آزادراه کنارگذر جنوبی تهران برای ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت طراحی شده است، گفت:‌ پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴۷ درصد است.

؛ خیرالله خادمی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه کنارگذر جنوبی تهران،‌اظهار کرد: برای بهره‌برداری کامل از این پروژه که در چهار استان قزوین،‌البرز، تهران و مرکزی قرار دارد باید همه قطعات ساخته شود؛ قطعه شماره ۴ این آزادراه از اتوبان تهران-قم تا اتوبان قم-گرمسار به طور ۳۸ کیلومتر حدود ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد:‌قطعه ۲ حد فاصل ماهدشت-ساوه به طول ۵۰ کیلومتر ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی،‌قطعه ۳ از اتوبان ساوه تا قم به طول ۳۰ کیلومتر ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی و قطعه یک از آبیک تا اتوبان ساوه (ماهدشت و اشتهارد) به طول ۴۰ کیلومتر در حال حاضر ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی  با بیان این‌که مجموع کل پروژه حدود ۴۷ درصد است، تصریح کرد:‌ با بهره‌برداری از آزادراه کنار گذر جنوبی تهران،‌ترافیک استان‌های قزوین،‌زنجان، تبریز از چرمشهر به شمت شرق کشور از تهران خارج می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حدود صورت وضعیت ۸۷۰ میلیارد تومانی برای این پروژه،‌گفت:‌ البته کارکرد پیمانکار حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بیش از این مبلغ است.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48