ثبت نام | ورود
English
امروز سه شنبه 1403.1.28 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
انجمن های خیران مسکن ساز
هادی درفشی در نشستی با مسئولان دستگاه های اجرایی استان سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خیران مدرسه ساز کشور، توضیح داد: با وضعیت موجود ۳۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت وجود دارد.

وی افزود: هم اکنونکار ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی از این تعداد به اتمام رسیده و ۱۰هزار واحد دیگر نیز در دست اجرا است که تا پایان سال دو هزار و ۵۰۰واحد به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس هئیت مدیره انجمن مسکن ساز کشور گفت: پس از احصاء کمبودها در شهرستان ها، این انجمن با تسهیلات بانکی و مشارکت مردمی طرح های مسکن خیران را آغاز می کند که در این راستا طی سال های اخیر موفقیت های خوبی به دست آمده است.

درفشی بیان داشت: با حمایت بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰امام به عنوان پشتیبان طرح های خیران مسکن ساز در راستای تامین زمین و حمایت خوب مردم خوشبختانه توانسته ایم گام های ارزشمندی برای خانه دار کردن محرومان برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از جمعیت های بسیار فعال خیران مسکن ساز در استان سمنان وجود دارد، افزود: در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر با استفاده از وام های ارزان قیمت فعالیت های خوبی داشته ایم، همچنین در دو سال گذشته با کمک بنیاد مسکن شروع به ساخت مسکن برای خانواده های معلولان و آنهایی که بیش از دو معلول در خانواده دارند شد که در اجرای این طرح خوشبختانه یک هزار واحد مسکن با ۳۰میلیون تومان کمک بلاعوض برای هر خانواده تهیه شد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: گروه های مورد هدف خیران مسکن ساز از طریق استانداری، ائمه جمعه و مردم معرفی می شوند که با توجه به آن می توانیم این خانواده ها را صاحب منزل کنیم.

تقدیر از مسکن سازان خیر استان سمنان در زمره بخش های این نشست بود.

مهر



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46